Jobba i ett kylskåp

Fyfasiken vad jag är förkyld, det känns som om hela huvudet snorar och jag känner noll smak på godisen som jag just nu har i munnen! Galet alltså. Vet inte riktigt hur det ska gå att stå och jobba i ett kylskåp imorgon. Det är 4 grader där inne, och man snorar ju till och med när man är frisk som en nötkärna och går runt där! Det blir tungt helt enkelt. Sanna, var det du som smittade mig när du var här på besök i veckan??

Igår var jag som sagt på Nathalies skiva. Jag, Elina och Therese tog bilen dit så det var nice, men vistelsen där blev inte särskilt långvarig trots det, jag är som sagt förkyld, och de andra precis som jag var allmänt otaggade bara, och söminga för den delen. Sussade hos Elina inatt, och imorse var det frulle, sova lite till och sen åkte vi en sväng till centrum, köpte en bikiniunderdel och en svart tubklänning från H&M, ajsing bajsing, jag som inte skulle köpa något mer, men men, så kan det gå! Hoppsan liksom...

                                                   Här har vi Alex och Nathalie från igår ;)
image313

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha :D kanske de kanske ;) Men jag hoppas inte :D

2008-05-24 @ 18:42:25
URL: http://saanniiis.blogg.se
Postat av: Ida

nä det var säkert kristoffer, men man vet aldrig :P

2008-05-24 @ 18:49:53
URL: http://idajosefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0