Slappardag

Idag är det söndag, vilket innebär slappardag!
Jag är så sjukt trött, har sovit ca 10 h under hela helgen, så det blir nog en tupplur snart, för att sen kanske plugga lite. Jag jobbade nämligen hela dagen igår, sen skyndade jag iväg på en god middag hos Matte med Kristoffer Elin och Robban, efter lite förkrök så mötte vi upp Frida och Ragnar och så blev det utgång på Debaser på Söder. Inte så kul när man är så trött, så vi tog en taxi hem vid 2.30.

Idag har jag varit i Kista Galleria med Elinh och Daniel, och jag hittar verkligen ingenting på MQ som jag kan köpa för min bamsebonuscheck. Men men, det kommer väl in nytt snart hoppas jag...

Här är dagens klädsel, och mitt nyfriserade hår!

image63

Kommentarer
Postat av: Sanna

för stora ;( man ser juinte hur du klippt!
förutom luggen då, fint!

2008-03-03 @ 22:17:49
URL: http://saanniiis.blogg.se
Postat av: Ida

nej men du ser på bilden under, har bara klippt av några cm.. :) luggen är det västentliga .

2008-03-03 @ 22:43:16
URL: http://idajosefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0