Älskade bästa vän

Hej hopp! Har precis varit och tränat på World class, det blev löpband idag igen - 5,2 km och sen lite stretching! Så sjukt skönt att springa av sig alltså.
Just nu äter jag en banan och ska strax hoppa in i duschen.
Om någon timme så ska jag träffa min stackars pappa som förlorat sin älskade bästa vän, vår hund Guezz. Jag har aldrig någonsin hört pappa så ledsen som nu, han som inte har gråtit på ett tiotal år... Det är nog svårt att förstå, Guezz var ju nästan som ett extra barn i familjen. Vi saknar honom enormt.

image194
Älskar dessa  bilder som de har på World class, så grymt snygga kroppar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag blev ju nästan lika ledsen av att se honom ledsen som av det andra ... "/

2008-04-13 @ 17:11:24
Postat av: Ida

jag vet, jag med ;( var där nyss, så tomt utan Guezz, och stackars Otzo... :(

2008-04-13 @ 18:35:31
URL: http://idajosefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0