Klippa mig?

Skulle ha gått och tränat med syster idag på World class, men det blev inte av för hon är en liten sjukling för tillfället...
Det blev istället till att plugga! Jag har suttit i x antal timmar nu (kan lika gärna prata i termer när man ändå är igång), men kom inte så långt trots det. Har gjort lite övningsuppgifter och så, men jag tror på att det är nyttigt, känns faktiskt som om jag kommit en liten bit på vägen i alla fall, eller ja snarare fått en start på ett helvetiskt pluggande...

Har funderat lite på att klippa mig! Klippa lite lugg och klippa av en bit av håret, är faktiskt lite småtrött nu på mitt långa hår, och det är nog första gången jag känner så!
Bara jag vågar, sist jag klippte lugg så ångrade jag mig... men man kan ju alltid försöka på nytt!

Tycks i alla fall ha åstadkommit någonting vettigt idag, både pluggat och skrivit rent vår enkät till gruppen. Brabra...


Jaja, ska ta och sova lite :) God natt och puss!


Kommentarer
Postat av: Sannis

klippte du på längden också? du sa bara att du klippt lugg ? ;D lägg upp bild :D

2007-10-25 @ 23:25:21
URL: http://Saanniiis.blogg.se
Postat av: Ida

nej men jag ska ta o göra det snart, du vet "skomakarens barn har alltid de sämsta skorna"

2007-10-30 @ 09:52:07
URL: http://idajosefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0