FANFANFAN

Från att MÅ BRA så mår jag SÅÅÅ DÅLIGT!

Jag klarade inte tentan i Metod!!! Resultaten sattes upp igår, och AJ mitt namn stod inte med! Och det verkligen suger och svider och ja gud vet vad...
Det var trots allt på gränsen till halva klassen som inte klarade den här tentan, men ändå! Vad är detta liksom?!Något sånt här har aldrig inträffat tidigare under min skolgång. Men ja, någon gång måste väl bli den första. Men NEJ, detta gillas verkligen inte, det är inte acceptabelt för mig. Självförtroendet sjunker till noll, jag känner mig allmänt värdelös, (och patetisk är jag väl nu också).
Jag orkar bara inte göra om detta! Jag har en klump i magen inför att plugga till det här igen, denna nervositet och att sitta i 4 h på en lördag för att göra en omtenta! Dessutom ska jag jobba då! Jag är bara så ARG, och ledsen faktiskt. Även om jag väntat mig detta, så har jag inte funderat över de här hemska konsekvenserna...

Det enda positiva är att jag vann i vadslagningen, över både mamma och en tjej i min klass! Tårta och 50 kr för att jag körde på tentan. Told ya!!!

Jaja, ska försöka tänka positivt till det här. Gillar egentligen inte att prata om skolan, men det är ju min vardag om man säger så?
Jag får anta att jag kommer lära mig det här bättre nu, det kan vara nyttigt att göra en omtenta, och mitt resultat kanske blir bättre än vad det hade blivit om jag hade klarat första tentan!

Blä för det här säger jag bara.

Saknar min Kristoffer också, som är nyopererad och sjuk. Får inte träffa honom än. Jag som är ledig idag och allt!
Vill bara krama om honom!

Men idag ska jag i alla fall träffa Sanna, det var ett tag sen! Vi ska nog in till stan och ta en fika innan hon ska jobba. Sjukt mysigt! Fint väder är det också! Men vakna någon gång vännen! :D


Sanni och jag, hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha cool bild hjärtat

2007-11-14 @ 21:07:47
Postat av: Ida

Anonym: haha a men visst ;P

2007-11-16 @ 07:31:14
URL: http://idajosefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0