Pluggis

Pratade med Elina i telefon idag, nästan 1 h blev det, riktigt trevligt, och oj vad jag känner att jag saknar dig vännen! 
Hon klagade på att jag pluggar hela tiden, så mycket att vi aldrig hinner ses. "Nörd" kallade hon mig till och med, men uppenbarligen är detta inte trovärdigt för då skulle jag ju ha klarat tentan som jag ska ha omtenta på nu!  Sedan kom vi fram till att jag nog är en av de mest oseriösa i klassen, så jag får ta och jobba på att bli en pluggis på riktigt nu!
Idag har jag varit på en föreläsning, jag var dock så trött att jag höll på att somna, den andra föreläsningen blev lyckligt nog inställd! Så vi slutade vid 12, och jag gick och åt lunch med några från klassen.
Kom hem vid kl 14, då jag somnade! Sedan har jag pluggat, ca 2,5 h - inte mycket men alltid något!

Imorgon ska jag möta ett gäng tjejer ifrån klassen så vi kan hjälpas åt inför omtentan, så det känns riktigt skönt att kunna jämföra och diskutera, dock våra usla resultat, haha...

Nu måste jag äääta! Har inte ätit sen lunch!

Bye bye :)

Kommentarer
Postat av: sanna

pluggis e du visste!

2007-12-13 @ 02:41:42
URL: http://saanniiis.blogg.se
Postat av: Ida

haha näääe men jag måste bli en!

2007-12-13 @ 17:39:51
URL: http://idajosefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0