Ett slut innebär alltid början på något nytt

Helgen är ledsamt nog slut nu, och imorgon bitti är det ännu en rivstart på en ny kurs - personlighetspsykologi.
Jag hade tenta i kognition i torsdags som sagt, och jag tror att det gick an! Jag satt i 4 h och skrev, och jag skrev mer än jag tänkt mig, så jag blir GALEN om jag inte lyckas kamma in åtminstone ett E.
Nu har jag en omtenta framför mig, som ska skrivas på lördag, och jag hoppas för allt i världen att jag ska klara det denna gång, annars vet jag inte vad jag tar mig till!

Syrran tog körkort i fredags, grattis! Så vi har åkt runt lite i helgen, you are great! Så nu är det min tur snart!

I fredags var jag med min Kristoffer hela dagen och kvällen, tog mammas bil och åkte och hämtade hans skidor, sedan kikade vi runt lite i Vällingby centrum, och jag hittade den skidjacka jag vill ha, så den ska helt enkelt fixas.

Igår kväll hade Jessica 19års middag, så jag och syrran åkte dit. Där åt vi mat, babblade och sedan drog vi ut, hamnade på Toxic, och träffade faktiskt en mängd bekanta där, så det var trevligt!
Klockan 2 drog jag därifrån och mötte Kristoffer. Vi åkte hem till honom och sov efter att ha haft en riktigt lattjo hemväg, går inte att förklara, men jag garvade mest hela tiden. Du är sötast!

Idag har jag bara varit hemma, fixat lite och försökt börja plugga, men det går INTE bra.

Nu är det dags att sova för jag är sjuuukt trött...
Godnattispussis

Kommentarer
Postat av: Fiore||a

Vilken härlig och fin blogg du har :)

2007-12-09 @ 23:30:01
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: Ida

Tack så mycket Fiorella!

2007-12-10 @ 14:11:30
URL: http://idajosefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0