Running


Årets första terränglöpning är avklarad! Väldigt sent i år blev det, dels för att det bara är 4 grader ute (och det är 8 april!!!) och dels för att jag tappat lite motivation för löpningen då jag varken har några inbokade lopp, mer än vårruset med jobbet men även för att jag kärat ner mig i Balance och deras grymma Crossfit och Kettlebells pass. Idag invigdes mina nya löpaskor(bild) med 7 km på 38.25 min. Bra skor med skön dämpning och jag har inte ont någonstans! Nu måste jag faktiskt ta upp terränglöpningen igen.

Senare idag ska hela mina familj hem till syster och träffa William samt äta mat. MYS på hög nivå. BTW så är det så gryyymt skönt att vara ledig i 4 dagar nu under påsk, såhär länge har jag inte varit ledig sedan juni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0