Sju sorger och åtta bedrövelser sen

Livet är tamejfan en riktig bergochdalbana. Nu känns allt lugnt igen, allt tycks lösa sig med jobb och jag överlever. Har nu jobb som sjukgymnast 3 kvällar per vecka i alla fall. Jobbar även heltid på Dalen hela veckan ut. Nästa vecka har jag till och med tagit mig en ledig vecka! SKÖNT.

Idag blev det träning för första gången på ca 3 veckor. Först Yoga 60 min och direkt efteråt joggade 6 km på 33.45 min. Kristoffer kommer även hem från Grekland ikväll efter att ha varit borta en hel vecka. Underbart. Så nu ska jag och Lina åka iväg och plocka upp våra män på Arlanda.

OCH JUST DET! Tog ju även körkort för typ 2 veckor sedan. Den 14 september blev körkortet mitt efter mycket press och stress.

Feel good.


Kommentarer
Postat av: Elina

Dålig uppdatering här!

2011-10-13 @ 08:37:27
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0