Down

Nu känns livet kaos. Jag går från ett jobb till ett annat och jobbar därmed 8-20 idag. Ok det är jäkligt kul och jag njuter av livet som sjukgymnast men jag hinner knappt med mig själv längre. Äter dåligt, tränar dåligt och sover dåligt. Oroar mig över nästkommande månad och undrar var eller OM jag ens kommer att jobba då. Körde upp igen i lördags och kuggade men anledningen att jag körde för långsamt, trots typ 0 bilar i trafik att hindra. Själv tycker jag att jag körde kanonbra, men oflyt som jag har satt det även med någon slags kontrollant i baksätet. Jag spyr på dem. Hur FAN ska man köra för att bli godkänd egentligen? Vadå körde för långsamt? Ska jag till nästa gång öva på att köra fort då eller?

Vad händer egentligen? Det här händer inte mig. Det stämmer inte. Helt plötsligt går livet inte alls som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0