Träningsvärk

Äntligen kan jag njuta lite av att vara ledig, nu när jag vet att jag har en massa jobb nästa månad. Väldigt skönt.
Just nu sitter jag här hemma och dricker kaffe och smoothie. Vaknade för en timme sedan och är skittrött som vanligt efter att ha sovit för många timmar...

Jag hade tänkt träna idag men vi får se hur det blir med det. Träningsvärken i mina vader vill inte släppa efter kampsporten - men det kan också bero på att jag även tränade löpning samma dag. Otränad som jag blivit. Men snart är jag på G igen! Kl 16 idag ska jag i alla fall vara på DS för jobb ett par timmar. Sedan blir det att åka till pappsen för att jobba på Arla imorn. Dessutom börjar helgen imorgon, vilket innebär att alla andra också är lediga! Fantastiskt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0