Min träning denna vecka...

...blev som följande:

Måndag:
Ledde vattengympa 30 min
Tisdag:
Terränglöpning 6 km på 33 min.
Onsdag: Hårt styrkepass för överkropp med PT 60 min.
Torsdag: Vila.
Fredag:
Jogging till/från gymmet 3 km + rumpa & benstyrka 40 min.
Lördag: Vila.
Söndag: Vila.

Bra träning denna vecka! I alla fall med tanke på den träningsvärk jag haft/har! Har nog aldrig haft så ordentlig träningsvärk någonsin förut, särskilt inte i armarna. Idag har jag fortfarande lite ont i ben/rumpa från i fredags så musklerna har verkligen fått jobba hårt.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och ska snart dra iväg och leda vattengympan i Väsby! Yeyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0