Det är lite mycket nu...

Igår när jag åkte från jobb nr två så ringde Kristoffer och vi bestämde att vi skulle mötas på Ica i Svedmyra för att storhandla, jag tar pendeln från Solna och 20 min senare kommer jag på mig själv att stå och vänta på honom vid Älvsjö station (där han alltid brukade hämta mig för några år sedan) och jag undrar vart han håller hus. Han skulle ju hämta mig?! Ja han var ju visst på Ica, som vi sa, vilket jag kom jag på i samma sekund som jag ringde. Hur förvirrad får man vara. Jag hade ju till och med hela vägen från Centralen till Älvsjö att komma på detta. Jag börjar bli allvarligt rädd för mig själv faktiskt, men lite komiskt är det också... Jo jag tror jag jobbar lite mycket just nu. Kl 8-16.30 alla vardagar plus kvällar på måndagar, onsdagar och torsdagar. Dvs ca 12 timmars jobb 3 dagar i veckan. Det är kul(!) men jag börjar "känna av det" om man säger så.


Kommentarer
Postat av: Stina Eriksson

Söta gumman!Det verkar vara helt ok tycker jag. Du kan ju inte fokusera 24h per dygn, att du slappnar av en stund och åker till fel mötesplats är helt förståeligt. Tänk ändå på att sova o slappna av är halva träningen. Kör lagom hårt, KRAM

2011-11-29 @ 22:47:44
Postat av: Elina

Men jag vet, vad hände?! Haha, dom är iofs inte så gamla typ 8 månader men vi ville ha rumsrena katter direkt :) vi köpte dom av nån crazy cat lady som hade lite väl många..

2011-12-09 @ 09:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0