Resultat - Premiärmilen 2011

R e s u l t a t
Klass: Damer motion
Tid 10 km: 53 min 14 sek
Mellantid 5 km: 26 min
Placering: 166 av 815 pers
Tempo: 5.20 min/1 km


Jag hann inte skriva om loppet igår då jag fick reda på så sent som igår morse att jag hade tenta idag kl 9 + muntlig tenta idag kl 13. Hade med andra ord fullt upp med plugg igår hela dagen/kvällen efter loppet. Det kändes bra trots det! Nu är smärtkursen avklarad, skönt. För att återgå till loppet så gick det inget vidare, hade ingen motivation, inga tävlingsnerver och orkade bara inte ta i helt enkelt. Sprang på i behagligt tempo och gav upp allt hopp om att slå något rekord när jag såg mellantiden på 26 min vid 5 km. Brydde mig helt enkelt inte och kollade inte på klockan en enda gång under loppet. Sprang komiskt nog bättre i onsdags när jag tränade, haha! Men nu har jag satt ribban lågt inför kommande lopp i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0