Aj aj aj!

Veckans projekt har blivit att byta ut en hylla bredvid vid tv-väggen. Vilket jag verkligen vill kalla ett helt projekt. Det tog oss säkert 4 h att få ned den där förbannade hylljäveln och nu är det dessutom ett hål i väggen på köpet. Letat nya hyllor som kan täcka över detta, inte hittat några vita och därför har jag och Kristoffer köpt och målat fyra vita hyllor istället. När vi ändå var igång så bättrade vi på köksbordet med lite vit färg också. Nu ska vi bara få upp hyllorna, utan att ha sönder våra sköra gipsväggar en tredje gång(pappa hjälp!) och Kristoffer ska promt köpa ny tv-bänk och mediamöbler till alla tekniska prylar här hemma.

Just nu så har jag precis målat hyllorna för andra och sista gången. Ska snart dricka lite kaffe och äta ett ägg(älska ägg!) medan Kristoffer den tröttmössan redan sover. Imorgon blir det en av de sista dagarna med akupunktur. Skönt är bara förnamnet, för fy faaaen vad ont det gör att bli stucken (på vissa punkter). Både igår och idag har vi legat uppradade på britsar och skrikit ikapp pga de groteska sticken i ländrygg och i ben! Det är verkligen ångest att ligga där och vara förberedd på smärta, om och om och om igen. Svetten bara rinner ärligt talat. Nä fy, nu orkar jag inte med fler stick snart. Annat är det att få sticka, mohaha! Skadeglädje har vi måste jag i alla fall säga. Sedan kommer hämnden... Aaooch.



I somras målade vi köksmöbler + databord i vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0