Fredagsledig


Praktiserar lite akupunktur på Angelica, ser ni nålarna?

Ledig dag idag! Otroligt skönt då jag fick sova mina 8 h för att sedan kunna plugga hela dagen inför smärt-tentan. Annars har jag haft akupunkturpraktik på en privat klinik i Nacka denna vecka(+ nästa) och har därmed gått upp 6 och slutat ca 17. Jag vet inte, men jag känner mig bara aptrött och omotiverad för tillfället trots att jag bör vara peppad och på G såhär i slutspurten, men det är hundra saker i huvudet nu och jag vet inte vart jag ska börja. Jag har i alla fall fått sticka en massa patienter på praktiken och har det riktigt bra när jag väl är där. Lärt mig mycket och trivs som fisken i vattnet och jag tror jag älskar akupunktur som behandlingsmetod.

By the way så är Kristoffer i Italien och kommer att vara där i 1 vecka vilket också känns uuuurtråkigt, jag saknade honom redan efter en halv dag! Ikväll blir det middag och mys med Elinh, Jessi, Sandra och Monica. Jobb imorgon och på söndag går jag en kurs i Kinesiotejp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0