Träning, hunden, jobbet!

Igårkväll söndag blev det en kort joggingrunda/promenad till gymmet med lilla vovven på 1,5 km. På gymmet mötte jag upp Kristoffer och Jan för lite snabbträning på 30 min - körde igenom armar/axlar, mage + några set i benpressen. Handlade mat, köpte sushi med mig hem, kollade film och sov uuuurdåligt.

Idag var det min första dag som sjukgymnast! Men först morgonpromenad med Viggo 15 min och sedan jobb/introduktion kl 8 - 16.30 och därefter en promenad med Viggo igen på 40 min. Nu har jag och Viggo precis kommit in från en joggingrunda som slutade på 5,2 km på 35 min. Ja några kisspauser blev det allt för lillen och nu är han totalt slut! Imorgon lämnar han oss och Kristoffers farmor och farfar tar över vårdnaden - bra, men det känns så himla sorgligt ändå. Kommer sakna honom som tusan!


Världens mest älskvärda hund!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja vad hände liksom?! Och du och jag som bara ringer om varandra hela tiden! När kan du träffas? Jag saknar dig!

2011-07-05 @ 07:09:09
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0