I´m back!!!


Nu har jag jobbat 4 veckor som sjukgymnast, är ledig varje helg och jobbar störtsköna tider. Bara 3 veckor kvar sorgligt nog, eftersom inget annat jobb som sjukgymnast verkar finnas. Jag trivs som fisken i vattnet på detta sjukhus i alla fall och hade mer än gärna jobbat kvar. Dagarna rullar på så otroligt snabbat att jag inte hänger med. Augusti imorgon liksom?! Sommaren är i allmänhet bara underbar och jag känner mig fantastiskt nöjd med tillvaron såhär långt. Tränar lite lätt och lagom även om det knappast blivit lika mycket som i våras. Att inte vara anmäld till något lopp sänker min motivation rätt så kraftigt måste jag säga.




Nu är det faktiskt dags för en löptur och sedan blir det övningskörning till norra sidan stan och Vällingby. Jag och Kristoffer ska hälsa på Viggo för första gången sedan vi lämnade honom och sedan fira syster Sandra som fyller 19 år idag! GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0