Träning - Tisdag 25 januari

Dagens träning blev löpning + styrka överkropp:
Löpband 4 km på 19 min(!)
3x8 biceps med hantlar 7 kg
3x10 triceps med hantlar 4 kg
3x10 triceps i dragapparat
3x10 axellyft i maskin
3x10 vertikaldrag
3x10 sittande rodd
3x20 magövning på bobathboll
3x10 situps


Skön träning efter en god lunch(sushi!) med Maria i stan. Vi gick även och kikade lite i affärer men jag hittade ingenting som tilltalade mig. Köpte däremot en almanacka till kylskåpet och en liten att ha i väskan. Jag har verkligen inga rutinet i livet just nu och glömmer allt planerat, så hör och häpna, för första gången har jag en kalender att bära med mig! Bra ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0