Träning - Tisdag 18 januari


Fick skjuts av Kristoffer till gymmet idag när han åkte till jobbet vid 12.30. Det kändes lite lättare att träna denna tid då i princip alla jobbar. Skönt. Jag har i alla fall bestämt mig för att börja träna mer nu, 4-5 ggr/vecka och jag vill förbränna fett! Fettet på armar, ben och rumpa ska bort. För fy vad jag avskyr dessa kroppsdelar just nu. Har en del tid över de närmaste veckorna så nu jäklar får vi se om det händer något!

 

Idag blev det ett hårt pass för rumpa och ben (+ lite armar):
Uppvärmning 1 km löpning
4x10 benpress
4x10 knäextension
4x10 knäflexion
3x10 insida lår
3x10 rumpmaskin
6x15 utfallssteg med hantlar + stepbräda
3x20 marklyft
3x10 frivändningar
4x20 bäckenlyft på bobathboll
3x10 triceps med hantlar
3x10 biceps med hantlar
Avslutade med att springa 2 km löpband på 10 min

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0