Övningskört med min man!

Är som sagt "ledig" och har det så slappt och skönt dessa dagar. Igår blev det en sväng till Järfälla där jag åt middag med Daniel och syrran, fick hjälp med mitt CV och sedan kollade vi på film, 127 hours, vilken var mycket bra! Den är verklighetsbaserad och det gillar jag. Fick skjuts hem till mamma där jag sov över.

Idag har jag och mamma varit på IKEA och jag fick ett par gardiner och två skärbrädor. Därefter blev det Jakan centrum en stund där vi även åt sushi till lunch! GOTT! Åkte hem och hoppade direkt in i bilen med älsklingen för att övningsköra. För första gången med Kristoffer och därför placerade han mig på en parkeringplats för att se vad jag kan. Bra gick det och jag fick även chansen att lära känna bilen. Men mer kan jag! Det här kommer bli kul. Efter körningen åkte jag direkt in till stan, mötte upp Sanna och Frida för bio på Sture. Winter's bone blev det och den får betyget 3,5 av 5 av mig. Helt ok bra.

Imorgon ska jag skriva på examensarbetet och göra lite nytta! Träna typ. Och dricka vin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0