Illamående, magont och feber...

Grattis till mig. Har inte haft feber på säkert 5 år? Det känns förjävligt i alla fall och jag har trott att jag ska spy hela dagen. Men icke. Åkte hem till Maria vid 9 imorse för att tentaplugga, men mådde så dåligt att jag åkte hem efter att ha legat 1 h i hennes soffa. Övertygad om att jag fått vinterkräksjukan - men kräkts har jag fortfarande inte gjort. Har 37.9 i feber, ont i huvudet, kramper i magen, ett förjävla illamående och jag orkar varken stå eller sitta upp. Och jag som måste plugga till vår jättetenta som är nästa vecka! Olägligt kan man säga. Får se vad det blir av det här då...

Kommentarer
Postat av: Jaisy

Krya på dig lilla vän!

2011-01-04 @ 22:29:38
URL: http://jaisys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0