Löpning 5 km

Efter 20 minuters skottande för att få fram bilen så åker vi äntligen iväg till gymmet, hittar ingen parkering som inte är igensnöad, får hjälpa en annan kille att putta hans bil uppför en backe, åker tjugo varv runt Hammarbyhöjden och tänker precis ge upp och åka hem då en bil åker från en plats precis utan för gymmet. Nice, efter 45 min. Tog mig an löpbandet idag igen - 5 km på 24.45 min. Det sjuka är att jag inte svettats en droppe ännu, jag som vanligtvis brukar vara dyngsur av svett. Typ. Nu har jag helt snustorra händer, torr rygg, torrt ansikte och är torr under armarna. Är helt torr i munnen också, läpparna och i näsan och det känns bara helt knäppt. Men jag är varmare än någonsin och känner mig svimfärdig. Jag kokar inifrån men ingenting kommer ut. Fattar inte vad som händer? Vad kan detta bero på? Vätskebrist? Har försökt dricka 1 liter vatten men det hjälps inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0