Fredag


Största slappardagen idag. Jag fick nämligen lite känningar i halsen igårkväll och har därför valt att ta det lugnt och inte träna idag. Tråkigt som tusan, men nästa vecka får jag bara inte vara sjuk! Då börjar praktiken på Danderyds sjukhus då jag och andra studenter kommer driva en hel avdelning på egen hand! SÅ KUL!

Idag har jag och Kristoffer i alla fall varit i Globen C och handlat middag + skorna på bilden nedan. Hann även med en kort rutt med övningskörning. Sovit en stund på kvällen och nu har jag suttit och gjort teoriprov här på datorn. Har blivit godkänd på 1 av 3 test, helt ok för att inte ha pluggat teori på typ ett halvår. Jo jag vet, jag är rätt seg på det här med att ta körkort, men har prioriterat så mycket annat. Som skola, jobb, träning och annat viktigt. Nu har jag börjat på allvar och att köra med Kristoffer är fasen som att köra med körskolan, om inte bättre! Bästa älsklingen som är bäst på att köra bil!

Nu kommer snart Frida hit för lite sent fredagsmys! Och imorgon ska jag på bröllop, mammas bröllop.

Kommentarer
Postat av: Elina

Ska hon gå och gifta sig?! :D

2011-02-05 @ 07:33:36
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0