2 träningspass idag!

Imorse 7.00 möttes jag och Maria utanför jobbet för att gymma. Vi körde styrka för överkroppen med först lite arm/axel/skuldra och sedan bål. Min mage dog nästan av kramper för fy satan vilka bra övningar vi körde. Grymt bra och väldigt skönt! Ett bra 40-minuters pass och sedan jobb till 16.30.

Efter jobbet åt jag och älsklingen middag ihop, egen räksallad. Möms! Därefter tog vi bilen till Sicka och köpte en lovely kaffebryggare från OBH-nordica för mitt presenkort jag fått i examenspresent. Dessutom fick vi den för 1300 kr istället för 1500 kr, snäll säljare. Perfa!

Väl hemma testade vi kaffet vilket blev urbra och sedan åkte vi till gymmet. Jag tog mig igenom 8 km på löpbandet ikväll. Sprang 5 km på 25 min och därefter gick jag någon minut efter varje kilometer, så 6 km var avklarat på 31 min, 7 km avklarat på 37.30 min och hela distansen på 8 km slutade på 43.15 min. Helt ok nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0