Gymmet i måndags

Glömde gör en update om träningen i måndags. Tänkte just säga att det inte var något märkvärdigt, men det var det vill jag lova. Tränade med Ante och jag kan säga att jag inte gjorde mer än en övning som jag gjort förut. Väldigt kul och jag har fortfarande sådan sjuk träningsvärk i låren att jag inte kan gå normalt! Ben och rumpa var i fokus men de flesta övningar var för hela kroppen. Fint det!

-

Idag var tanken att jag skulle tvätta, men jag kommer inte in i den förbannade tvättstugan då det är något allvarligt fel på dörren. Har ringt felservice och vår bovärd och de säger bara att "vi får se när problemet är löst". KUL att jag inte har ett enda rent klädesplagg att ta på mig då!!! (Ja jag är arg!).

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra ursäkt för lite shopping då? ;)

2011-04-13 @ 13:20:22
URL: http://twitter.com/xploddan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0