Dagens träning:

- 4 km jogging
- 3x10 bicepscurl
- 3x10 triceps i dragapparat
- 3x25 framåtlutad rodd
- 3x10 axlar med fri vikt 10 kg
- 3x15 armhävningar
- 3x20 mage med bobathboll
- 3x10 dynamisk planka på bobathboll för magen
- 3x30 bäckenlyft på bobathboll
- 3x10 benlyft med bobathboll


Tränade med Jane idag vilket var skönt då jag fortfarande inte riktigt har kommit igång med min träningsmotivation ännu. Den här våren är seg av någon anledning och jag likaså. Tidigare på dagen har jag och Frida uträttat lite viktiga ärenden. Frida behövde fixa lite inför flytten till Vasastan och jag kom på att jag behövde nytt pass fort som attan. Två timmars väntetid och fika blev det och Sanna joinade också. Tack sötnosar för sällskapet!



Fika ute idag (i alla fall i 10 min), 12 grader och jag måste säga att det är vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0