Ny höstjacka


Äntligen så kom min jacka på posten, perfekt till den plötsliga kylan som kom imorse. Fy vad jag frusit idag i skolan, usch! Hösten är ok, men jag ser verkligen inte fram emot minusgrader igen efter att ha haft oändligheternas mest oändliga vinter för bara några månader sedan... Idag i skolan har vi haft metodik som vanligt och nu har vi börjat med nacken, riktigt gosigt om jag får säga det själv. Imorgon ska jag och två andra från klassen till en klinik i stan för att få träffa tre patienter som vi ska undersöka. Nervöst, men det är förstås i lärandesyfte inför den stora praktiken som börjar om bara en vecka!


Kommentarer
Postat av: Kim Engström

tack, trodde iof inte att det var något farligt för nästan alla verkar fått det nån gång, men man vet ju aldrig :P Får väldigt ofta det men det är bara att vänta ut det då :P



och du, fy tusan för ditt hår! Ge mig :)

2010-09-20 @ 19:20:11
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0