Inte igen, inte nu...


Ligger verkligen på gränsen på att bli sjuk just nu, igen. Har inte kunnat sova dessa 3 nätter sedan skolan började pga att jag stressar upp mig över allt och ingenting. Tanken på att jag MÅSTE sova för att jag endast är ledig 4 dagar i månaden gör att jag verkligen inte kan sova - somnar aldrig och vaknar sjuttioelva gånger under hela natten. Känner stress över att jag måste göra ett bra val vad gäller praktikplats, stress över att komma på vad mitt examensarbete ska handla om, stress över att ta körkort, stress över att samtidigt behöva jobba, stress över min träning och halvmarathon... Dvs, jag är i stort behov av sömn denna månad och kommande halvår och det vet jag, därför går det också åt helvete att sova för tillfället. Har ont i halsen och mår dåligt. Fan! Jag har ju mått prima hela sommaren! Hoppas jag lyckas denna natt, annars blir det nog sängen hela dagen imorn, istället för skola, vilket jag är rädd för. Vill inte det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0