Ida i ett nötskal


Vad f-n är det med mig? Jag har sprungit så långt som 18 km förut, då borde väl inte 21 km vara något problem? Kanske är det huvudvärken som oroar mig, men det är med största sannolikhet spänningshuvudvärk - så det går över under loppet. Men ändå sitter jag här, orolig över min form, mycket orolig. Orolig över vad jag ska äta innan, försöker äta allt bra jag bara kan - havregrynsgröt, te, vatten, knäckebröd med skinka, keso och tomat och så ett ägg! Orkar inte ens äta upp. Ska äta kyckling till lunch innan, vilket jag läst ska vara bra inför ett lopp. Dricker vatten som en tok, men kissar också som en tok. Funderar över vad jag ska ha på mig, shorts i alla fall. Men linne, t-shirt eller långärmat? Tänk om jag blir för varm, för kall? Tänk om min förkylning ligger kvar och gror? Det här är sååå typiskt mig. Överanalyserar, stressar upp mig. Jag vet ju att jag kommer klara det här! Det gör jag alltid. Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0