Träning - Onsdag 6 oktober

Idag blev det omotiverad asfaltlöpning, 7 km på 36.45 min. Tempo 5.15 min/1 km. Hade det inte varit för att jag hade kvällens middag ända uppe i halsen så hade det gått betydligt fortare. För i övrigt så var kroppen på topp, men jag hade lätt kunnat kräkas om jag ansträngt mig bara en gnutta till och det hade jag inte lust med.


Ikväll har jag även lagat mat och ätit ihop med älsklingen, myst framför tvn, pluggat en liten stund, försökt förbereda min psykosomatikpatient som jag ska träffa imorgon (what to do liksom?), pratat med Frida och Maria i telefon och ska snart hoppa i säng och sova. Behöver lite mer än 6-7 timmar i natt känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0