Torsdag


Har precis kommit hem från praktiken - det blev sent idag med trots att en patient ringde återbud i eftermiddag. Nu har jag i alla fall hunnit med att slänga in lite tvätt, bryggt mig en kopp kaffe och så tjockar jag mig med kladdkaka som jag har bakat. Jag är så förbannat jävla trött egentligen. Snart ploppar nog ögonen ut och gräver ned sig under sten och mark, för precis så känns det. Hjärnan jobbar i ett hela dagarna, det är ständigt nya synintryck och varje eftermiddag känns precis som efter en stor fet tenta - helt slutkörd i huvudet.

Igår efter praktiken hann jag i alla fall iväg hem till Frida, vi lagade mat, åt bullar, drack kaffe, pratade och hade det bara bra - sånt man behöver göra oftare.

Idag behöver jag tvätta, laga mat och träna. Träna är det enda jag verkligen vill, det andra är bara måsten. Gissa vad som bortprioriteras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0