Praktik!

Min kropp verkar gilla 7-timmars sömn. Nu vaknade jag av mig själv 15 min innan klockan skulle ringa. Pigg också!

Igår hade jag praktik hela dagen 8-17. Jag fick två egna patienter som var på nybesök, gick helt ok, ska bara öva lite mer på anamnesen(sjukdomsberättelsen), stödord vore ju bra att ha! Undersökning gick ok det med, för att vara första gången! Dessa personer ska jag nu ha i flera veckor och träna med och även komma på träningsövningar och upplägg, kul! Igår fick jag även se akupunktur och fick själv prova att ha en nål i armen, kändes inte så mycket, mest äckligt/obehagsskänsla av själva synen av nålen, haha! Vi fikade också såklart, åt, drack kaffe och skrev journal i någon timme. Journalskrivning går toppen i alla fall.

Idag ska jag vara med på Gravidinfo, titta på alltså. Intressant. Sedan har jag ett nybesök med ryggbesvär. Sedan får vi se! Börjar i alla fall kl 8.

Det här känns bra hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0