Pass out

What? Är det fortfarande måndag? Dagen har känts så lång att det borde vara tisdag nu... Vet inte vad som hände under första patientbesöket imorse. Jag skulle bara titta på under ett nybesök som min handledare hade och efter 15 min blir jag så jävla yr, allt snurrar och jag hör ingenting längre, mår illa och känner att jag kommer svimma (känner igen symtomen, det har ju hänt förr om man säger så), får snabbt som ögat springa in på toa och slänga mig på golvet och upp med fötterna på toalocket - går tillbaka efter 5 min och sedan är jag där igen - ursäktar mig och mitt blodtrycksfall och springer in på toa igen, slänger mig på golvet och håller på att spy, händerna skakar och hela kroppen har domnat. Mår skit. Äter en banan, en mandarin och vilar en stund och sedan är jag småskakis hela dagen. Mycket konstigt. Jag som inte svimmat eller haft lågt blodtryck sådär på flera år nu! Vad händer?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fyfan va obehagligt alltså. :O

2010-10-12 @ 07:47:58
URL: http://twitter.com/xploddan
Postat av: Elinh

För mig låter det precis som en panik attack.... iaf om ja får, så e det exakt sådär. + att magen vänder sig ut och in och jag kan inte andas... :S

2010-10-12 @ 22:00:31
URL: http://elinhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0