Ett yrke med livslångt lärande


Vad jobbigt det är att hela tiden känna att man inte kan någonting. Eller någonting kan jag väl efter 2 års plugg, men i alla fall. Jag känner mig rätt lost på praktiken just nu. Alla patienter har helt oklara funktionsdiagnoser, ont lite här och var och ingenting hänger ihop, känns det som. Och ALLA har knäartros plus lite till. Inte alls som i skolan där ett test ska vara antingen positivt eller negativt. Ok, jag kan skylla på att jag bara gått 3,5 dagar på kliniken än så länge, men ändå, jag blir frustrerad! Jag vill vara lika duktig som alla andra sjukgymnaster!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Man lär ju sig hela tiden! Se de possitivt! Bättre inse att du lär dig än att tro att man kan allt hela tiden ;)

2010-10-05 @ 22:35:33
URL: http://em.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0