Träning - Onsdag 3 november

Idag blev det 45 min styrketräning på gymmet! Alla konditionsmaskiner var upptagna, så tyvärr blev det ingen löpning alls. Jag körde i alla fall lite random övningar för hela kroppen och blev tillslut så trött att jag skakade. Det var även en kvinna där som frågade mig om lite triceps-övningar och jag hakade glatt på och hjälpte henne med tekniker osv. Jag kände mig rätt hemma med det där och hade gärna hjälpt henne med ett helt träningsprogram, då träning är i princip det enda jag sysslar med om dagarna numera. Tillsist så härmade hon mig med alla övningar ändå. Haha, men det var kul! Promenerade hem och sitter nu och käkar pasta med tonfisk i tomatsås. Strax blir det plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0