Lite uppdatering

Det var länge sedan jag skrev här känner jag! Jag har ju inte tränat sedan den 3 november vilket komiskt nog kan vara förklaringen, haha. Har varit förkyld i en vecka nu och längtar som en tok efter att träna... Jag har i alla fall haft en bra helg då jag både träffat vänner, haft en halvdag med Kristoffer, träffat föräldrar och jobbat.

På torsdag har jag min första praktikdag på Handens vårdcentral inom neurologi. Där ska jag vara tillsammans med ett Stroke-team fram till julafton. Hoppas på att det blir bra då jag inte lyckades byta plats! Just nu har vi undervisning/metodik i neurologi och det känns sjukt annorlunda, kul och samtidigt svårt! Stämningen i klassen känns spänd och alla har väl mer eller mindre börjat inse att detta inte är någon lek längre. Inte överhuvudtaget. Själv drömmer jag till och med om sjukgymnastik om nätterna...

På torsdag kväll lättar vi i alla fall på stämningen och Karolinska Institutet har fest i Globen, 200 års jubileum! Det lär bli maffigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0