Karolinska institutet 200 år

Ok, jag är trött som ett svin just nu. Igår kväll från kl 18 så var det jubileumsgala i Globen för vår skola. Stort! Det var helt ok, men det enda som egentligen var kul var Sissela Kyle och Mikael Tornving, haha... Och mitt underbara sällskap förstås. Korv och en liten skumpaflaska fick man också. Trevligt! Efterfest till kl 2 egentligen men jag smet hem redan vid 23 tack och lov.

Nu blir det andra dagen på praktiken i Haninge och jag känner redan att jag trivs! Precis bredvid Kristoffers poliskontor ligger det också. Smidigt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken tur att du trivs, man ska ha låga förväntningar då blir det alltid bra :)

2010-11-20 @ 12:30:12
URL: http://elinagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0