Glögg, pingis och bastu

Mysig dag igår! Praktik i bara 7 h då jag fick sluta tidigare, sedan gick jag på lite sightseeing i Haninge centrums butiker, rätt bra faktiskt! Fick med mig en blus och ett skärp. Gick och köpte den nya saffransglöggen (sjukt god!) och åkte hem till Maria för bastukväll med Calle, Anton och Andreas. Drack glögg, åt lussebullar, spelade rundpingis och bastade. Så himla trevligt! På kvällen mellan kl 22-00 så råkade jag ringa mamma och jag fick hoppa av vid Drottninggatan och hjälpa henne att bygga upp Apoteket som görs om. Så lite lön fick jag också plus gratis taxi hem!

Idag är jag trött. Men det är ju trots allt fredag och min älskade man kommer hem ikväll!! Underbart.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej! Detta är en ren chansning, jag letar nämligen ett ställe till min systers möhippa där vi kan hänga, spela pingis och gärna basta! Surfade runt och fick träff på din blog :) där jag läste att du gjort just detta med dina vänner! Därför chansar jag och tänkte höra var ni varit och om det är något ställe man skulle kunna hyra eller så? Vorejättegulligt om du vill höra av dig! Tack på förhand! Hälsningar Kristina

2010-12-12 @ 02:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0