Utpekad

FASEN VAD LACK JAG ÄR!

Skickade in min hemtenta i Folkhälsovetenskap för nästan 3 veckor sedan. Idag fick hela klassen listan på allas resultat via våra hemliga kodnummer. DOCK är mitt namn utskrivet på denna lista med STORA bokstäver och ett  f r å g e t e c k e n  står som resultat. Va?! Mailar läraren och får till svar att han inte fått in min hemtenta? ÖH VA. Och det säger han nu??? På min sida är den uppladdad och inskickad den 21 april kl 16.14 i alla fall.

Om jag känner mig utpekad?! Just den här tentan skulle rättas och bedömas opersonligt. Dra åt helvete med det. Fick precis skicka in den igen via min privata mail. Tack. Jag är inte alls nervös nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0