Tis-Dagens


Såhär har jag sett ut idag! Älskar mina två gröna jackor. Perfekta vårjackan. Även om det nu var rätt kyligt ute såhär mot eftermiddagen. Slapp klädsel blev det i alla fall, gympadojjor från adidas och allt. Har nämligen gått runt på stan i princip hela dagen, studerat hötorgshandlarna och deras arbetssituation/ergonomi för ett skolarbete, vandrat hem till Julia för att räkna lite biomekanik för att sedan gå ned på stan igen för att äta och sedan träffa Frida för shopping och fika.

 


Mina klassbästisar försöker enas om vem som har rätt. Mycket diskussioner idag!

 


Jag och Julia på hennes tak!

 


Fick med mig en fin bikini hem för 49 kr/del!

 


Och ännu en bikini, även den 49 kr/del. Kap!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den gröna bikinin va riktigt snygg, vart köpte du den :)?

2010-05-06 @ 22:22:06
Postat av: Ida

från H&M! :D

2010-05-07 @ 15:38:42
URL: http://idajosefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0