Sämst immunförsvar!!!

Hur skör får man vara egentligen?! Vaknade upp kl 04.45 imorse med världens feberhetta, täppt, ont i halsen, öronen och huvudet. Kan inte somna om. Det är fan fel på mig. Man kan inte vara sjuk såhär ofta! Jag blir tokig på min kropp. Så fort jag tränar lite hårdare än vanligt så blir jag sjuk snabbt där efter. Jag dör om jag missar SpringCross på lördag! Jag vill inget hellre än att springa!

Mina sjukperioder senaste tiden:
17 oktober - 24 oktober
6 januari - 15 januari
7 februari - 12 februari
5 april - 13 april
5 maj - ?



Skulle bara vilja lägga mig ned och böla just nu. Jag orkar fan inte med mig själv längre. Viktig skola idag också...

Kommentarer
Postat av: Elinh

USCH!! Stackars dig... :P gör som mig, ät paj och choklad och var frisk som en stor jävla nötkärna!

2010-05-06 @ 18:37:29
URL: http://elinhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0