På tal om samvetslösa människor...

...så hittade jag min cykel såhär ikväll när jag kom hem!

Någon har försökt skära och tillsist lyckats, på något sätt, bända upp mitt lås! För att sedan inse att den inte går att cykla iväg med för att jag faktiskt låst den i bakhjulet också! Denna tjuv har sedan antagligen blivit arg och slängt iväg cykeln, då pakethållaren är även trasig! Alltså. Vilka människor det finns?!!! Först stjäl någon Marias skinnjacka som hon glömt på stan, sedan berättar mamma så sent som idag att någon snott hennes "Välkommen-skylt" ifrån ytterdörren. SJUKA MÄNNISKOR. Tur i oturen i alla fall. Men låt för i helvete andras saker vara och köp eget!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0