Friday I'm in love

Igår var det fredag och jag slutade 12! Därefter åkte jag och Jane och hämtade våra nummerlappar på löplabbet inför loppet som är imorgon! Vi köpte också med oss varsin Craft funktionströja på 40 % rabatt. Fint det.

Efter det mötte jag upp Frida för en tur på stan. Kollade massa kläder, men fick endast med mig en skjorta från MQ, 2 par örhängen, solbrillor och en ljuslykta från Indiska. Sedan blev det en glass i solen som vi satt och mumsade på i  10 graders värme. Jo, värme vill jag faktiskt kalla det efter denna långa vinter och så många dagars minusgrader. Vid 18-tiden köpte vi med oss lövbiff, bearnaise och lite annat gott från Hemköp och åkte hem till mig och käkade och snackade. Efter några timmar kom hennes boyfriend och så sent som 23.30 kom även min hem! Vi smygkollade på lite resor och funderar starkt på att åka utomlands ihop, vi fyra, i sommar!

Jag somnade 1.30 i natt och vaknade kl 13 idag! Oops! Men jag behövde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0