Träning - Onsdag 17 mars


Efter två vilodagar, eller pluggdagar som jag vill kalla det, så blev det löpning ikväll! 6 km på 30 min + benstyrka efteråt. Idag var jag trött och benen likaså. Spyfärdig efteråt åkte jag hem och har precis ätit avokado, som jag för övrigt fått värsta cravings för, och jordgubbssmoothie!

 

Idag har jag alltså lämnat in två skolarbeten som jag skrivit på i 100 år(känns det som) och det är så sjukt skönt att ha det gjort! Förra veckan överklagade jag min 5 timmars medicintenta också, som jag fick 0,5 poäng ifrån VG på, och YES det gick igenom. Det är inte alla gånger man får högsta betyg!


Kommentarer
Postat av: Fib

Hurtiga tjejen!! :) Jag har inte sett att du ringt darling! Ring igen, skicka mess sa jag vet att det ar du! :) PUSSSAR! <3<3

2010-03-18 @ 02:53:54
URL: http://alifedownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0