Shopping igår och idag!


Slimmade Crocker Pep!


Köpte mina blanka svarta favoritjeans i en extra upplaga.


Skor att slita.


Fina smycken!


Mysig t-shirt i allas älskade randigt!

Igår på JC's event provade vi jeans för fullt. Och drack öl för fullt. Som jag egentligen inte ens gillar? Men det var trevligt. Ett par jeans blev det i alla fall, billiga sådana, 320 kr fick jag ge för dem, de högst upp på bild! Jag insåg också att jag alltid köper för stora jeans, jag är lite bekväm av mig. Så nu har jag fått klart för mig att jag har storlek 26, inte 28! Idag blev det lite mer shopping i Skhlm med Kristoffer, han shoppade på som tusan för nästan 5000 spänn medan jag bara hittade dessa saker, trots att jag letade som en tok efter saker att spendera mina checkar ifrån H&M och MQ på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0