Resultat - Premiärmilen 10 km

R e s u l t a t
Klass: Damer motion
Tid 10 km: 50 min 55 sek
Mellantid 5 km: 25 min 7 sek
Placering: 69 av 500 st
Tempo: 5.05 min/1 km

 

Jag är nöjd med loppet, trots att jag inte klarade mitt mål under 50 min denna gång. Bra väder(mulet) och skön löpning! Jag föll in i ett tempo från start som jag höll fram till 7-8 km där jag började sega efter. Jag tror helt enkelt att jag hade behövt ta i lite mer i början när jag väl hade kraft för att orka i mål under 50 min, men det var mycket folk och jag hade ovanligt lite tävlingsnerver under hela loppet! Sprang hela tiden i ett behagligt tempo, tänkte aldrig riktigt på att det var jobbigt, så jag kan definitivt anstränga mig mer! Men bra placering må jag säga.

 

Sammanlagt har jag sprungit 34 km denna vecka! Det är nytt rekord det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0