Träning - Söndag 6 juni


Idag har jag varit med älsklingen ute på sjön heeela dagen. Kappseglat där vi kom 8:a av 27 båtar och sedan käkat hamburgare samt åkt motorbåt med Robban. Träffat på Frida och Ragge och gänget ute på sjön och solat och snackat på deras båt i en vik. Sjukt härlig dag, verkligen helt underbart. Dock glömde jag solkrämen och nu är jag röd som en gris på axlar och ben! Hoppas det går bort över natten... Ikväll blev det även löpning med Jane, 1 mil terräng på 53.45 min och det kändes riktigt bra idag! Nu blir det nog kvällslöpning hädan efter med tanke på värmen.

 


Såhär mycket mat slank ner i magen efter löpningen, så j-vla gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0