Träning - Onsdag 23 juni


Ikväll har de här små fötterna burit mig under 18 km löpning! Utan ett enda stopp sprang jag alltså i 1 timme och 33 min. Förvånansvärt lätt gick det måste jag säga! Asfalt är ett underbart snabbt underlag har jag kommit fram till. Idag var jag stark kan jag väl säga och det blev inte ens lite jobbigt förrän efter ca 11 km. Och då gjorde det mest bara lite ont i fossingarna! Haha. Nu vet jag att jag kan klara halvmaran under 2 h i alla fall! Långdistans är nog min grej alltså! Nöjd med dagens träningsinsats är vad jag är.


Kommentarer
Postat av: Jaisy

Tokiga kvinna! :O

Var springer du när du springer sådär långt?

2010-06-26 @ 23:15:15
URL: http://jaisys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0