1 juni

Dagen idag har varit riktigt skön. Kl 8-10 imorse var jag och Frida på Adidas sample sale VIP och shoppade riktigt billigt. Två träningslinnen, ett par träningsshorts och ett par vita sneakers till mig samt två tröjor till syrran:


Till mig, allt för 490 kr!



Till Elinh, 80 kr styck!

Efter besöket på Adidas åkte jag och Frida och handlade i Gullmars, åkte hem till mig och åt/fikade, mailade om vårt boende i Spanien (som är fixat nu!) och sedan gick vi ut och promenderade i "mitt" terrängspår, 6,3 km på 1 h! Mysigt!


Frida


Jag spurtar upp för backen!


Kommentarer
Postat av: Fiib

AAH! var/sommarmys ju!! Nu borjar det verkligen narma sig. Svara pa mailet alskling! :)

PUSSAR!! <3

2010-06-03 @ 10:35:00
URL: http://alifedownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0